Цікаві факти про інтернет-торгівлю в світі в 2018 році
Повернутися до списку

Цікаві факти про інтернет-торгівлю в світі в 2018 році

Електронна комерція дає бізнесу неймовірні можливості заробити на хвилі попиту, що зростає, з боку споживачів, які цікавляться покупками в Інтернеті. На підтвердження цьому ми зібрали для вас дивовижні факти, які стосуються сфери онлайн-торгівлі в усьому світі.

Найпопулярніші категорії товарів, які найбільш популярні у світовій онлайн-торгівлі, — одяг і взуття, домашня електроніка і книги.

Перше місце серед бажаних способів оплати впевнено утримує такий метод, як використання банківської карти. У країнах СНД лідирує оплата готівкою при отриманні.

Понад 30% всіх онлайн-транзакцій здійснюються за допомогою мобільних пристроїв. І ця цифра продовжує зростати. Не забудьте подбати про те, щоб дизайн вашого інтернет-магазину був адаптований під перегляд із різними розмірами екранів, насамперед смартфонів.

Топ каналів просування в e-commerce виглядає так: на першому місці — пошуковий маркетинг (SEO), другий рядок посідає контекстна і медійна реклама, а замикає трійку такий канал, як прайс-агрегатори.

До кінця 2018 року загальний обсяг продажів інтернет-магазинів у всьому світі, за прогнозами, повинен досягти позначки в 2 трильйони доларів США (!). Зростання, у порівнянні з 2017 роком, складе + 6%. Просто задумайтеся над цією цифрою — вона вражає.

Майже половина всіх продажів у сфері e-commerce, за підсумками 2017 року, припаде на Китай (47%). У грошовому вираженні це приблизно 900 мільярдів доларів. Таким чином, ця країна посяде перше місце в світі за рівнем продажів в інтернет-комерції, посунувши з цього місця США.

Другий за величиною регіональний ринок у сфері інтернет-торгівлі — Північна Америка. У цьому році обсяг продажів у США та інших країнах цього регіону прогнозується на рівні 423 мільярдів доларів, показавши зростання + 15,6%.

До 2020 року загальний обсяг продажів в інтернет-торгівлі в світі має подвоїтися.

За прогнозами, азіатсько-тихоокеанський регіон залишатиметься найбільшим регіональним ринком в e-commerce, досягнувши, за різними оцінками, обороту від 2,5 до 2,7 трильйона доларів до 2020 року.

Ось як виглядає топ-10 ринків електронної комерції світу станом на 2018 рік:

Одна з тенденцій ринку — розширення варіантів оплати. Багато власників провідних інтернет-магазинів використовують традиційні платіжні інструменти, проте попит на інноваційні методи оплати зростає. Крок назустріч цьому попиту сприяє подальшій експансії онлайн-ритейлу, зокрема завдяки Apple Pay та іншим системам безконтактного проведення платежів.

До основних проблем, які, на думку аналітиків, здатні обмежити зростання ринку в майбутньому, відносять проблеми безпеки й конфіденційності.

Серед великих ніш найбільший середній чек — у ніші комп’ютерів, телевізорів і мультимедійних пристроїв, тут він становить $ 212. Найменша середня сума покупки — в ніші квітів та подарунків.

64% користувачів мобільних пристроїв воліють купувати через мобільні додатки. Приблизно 52% вважають, що браузери в цьому плані зручніші.

Лідер у сфері мобільних платежів — Apple Pay. Досягнення, варте похвали, якщо враховувати, що сервіс був представлений зовсім недавно — 9 вересня 2017 року.

За даними Eurostat, у Європейському Союзі на сегмент онлайн-торгівлі припадає понад 15% всіх роздрібних продажів у сегменті B2C.

Центр інтернет-торгівлі в Європі — Великобританія. Обсяг онлайн-продажів у сфері B2C тут втричі вищий, ніж на другому за величиною ринку континенту — Німеччини. Провідний майданчик тут — Amazon, на який припадає 54% всіх продажів.

Середній вік онлайн-покупця в світі — 25 років. Шопінг — онлайн-активність, яка найшвидше зростає серед сучасних інтернет-користувачів.

Якщо говорити про кількість користувачів, які купують в інтернет-магазинах, щодо загальної кількості людей, що мають доступ до Інтернету, для Європи ця статистика виглядає так:

81,5% всіх онлайн-продажів у Європі припадає лише на три країни — Великобританію, Німеччину і Францію. Причому із року в рік за цим показником вони показують стабільне зростання.

За даними Twenga Solutions, 29% європейських ритейлерів використовують 2 або 3 канали для продажу своїх товарів, тоді як половина продавців привертають покупців за допомогою трьох і більше каналів. Багатоканальність стає вимушеним заходом для ефективного розвитку бізнесу.

Логістика й обслуговування покупців із регіонів залишаються слабким місцем навіть для інтернет-магазинів США, а для країн, що розвиваються, це справжнісінька ахіллесова п’ята. Але великі гравці це розуміють, і, наприклад, інтернет-холдинг Alibaba планує інвестувати сотні мільйонів доларів у сферу логістики та доставки послуг у сегменті обслуговування регіональних покупців.

Найбільший ринок електронної комерції, що розвивається, — Індія. І з урахуванням того, що проникнення Інтернету в країні зараз становить трохи понад 10%, обсяги онлайн-торгівлі в країні будуть продовжувати рости ще дуже довго.

Більшість покупців очікують отримати своє замовлення упродовж 2-3 днів, і тільки один із чотирьох готовий чекати до 6 робочих днів. Також усі респонденти, які брали участь в опитуваннях щодо електронної комерції у всьому світі, вважають легкість повернення придбання одним із найважливіших критеріїв якості роботи будь-якого інтернет-магазину.

Приблизно 73% жителів США із сільської місцевості, які проїжджають понад 15 км для здійснення щоденних покупок, тепер вважають за краще робити замовлення онлайн. Проте потреба в офлайн-магазинах залишається актуальною, але в тих випадках, коли покупку потрібно зробити в останню хвилину.

Висновки

Немає жодних сумнівів, що ринок електронної комерції продовжить рости, адже навіть у країнах Заходу він показує позитивну динаміку, не кажучи вже про Східну Європу і країни, що розвиваються, в Азії. Ще більший потенціал чекає інтернет-магазини попереду, і, якщо ви замислюєтеся про такий бізнес, наведені в цій статті цифри можуть вас по-справжньому надихнути.

Головний виклик для більшості гравців e-commerce в усьому світі — зростання вимог до технологічної складової інтернет-магазинів, необхідність мультиканального просування, забезпечення безпеки особистих і платіжних даних покупців.

Однак, як показує практика, ринок успішно знаходить рішення всіх тих проблем, які виникають у процесі його розвитку, і найбільш ефективні рішення досить швидко стають фактичними стандартами в галузі.

Джерело